Geschiedenis van Stropdas Gentleman

Ons verhaal

Handgenaaide stropdas

 

Het begon allemaal met de droom om ons eigen Franse bedrijf op te richten en interesse in mode. Het was dus het perfecte bedrijfsidee toen we in 2020 begonnen.

Een bloeiende e-commercemarkt, gekoppeld aan lichtgewicht producten die precies in de brievenbus passen, bood geweldige kansen.

Aanvankelijk stond het magazijn in een kast en werden de bestellingen op een bed verpakt.

Naarmate het bedrijf groeide, werd het magazijn al snel verplaatst naar de kelder van een villa waar de voorbereidingen voor de volgende groeifase begonnen.

Vandaag de dag zijn we alleen volledig gespecialiseerd in onze eigen merkbanden en we zijn een van de leidende online spelers in ons segment, met verkopen over de hele wereld.

Wie zijn de mensen achter Stropdas Gentleman?

Stropdas Gentleman wordt beheerd door Romain KRUGER (pseudoniem).

Een passie voor goede en mooie banden

De passie voor goede en prachtige banden

We creëren onze eigen collecties en ontwerpen in samenwerking met de wevers waarmee we samenwerken. Door onze passie voor productontwikkeling, gecombineerd met tien jaar ervaring, weten we hoe we een echt goede stropdas moeten maken.

Daarom bieden wij garantie op alle producten in het assortiment. We houden van mode en willen dat alle mannen hun eigen persoonlijke stijl kunnen creëren met onze kwaliteitsaccessoires.

Ons assortiment bestaat voornamelijk uit elegante klassieke patronen die nooit uit de mode raken. We willen echter niet dat het dragen van een stropdas formeel is, daarom bieden we ook feestelijke collecties aan, zodat je altijd goed gekleed bent, maar met een vleugje humor.
We werken rechtstreeks samen met textielfabrikanten, waar we samen onze eigen ontwerpen en collecties produceren. Op deze manier kunnen we unieke producten van hoge kwaliteit aanbieden tegen redelijke prijzen.

 

Geen fysieke winkels

We hebben voorheen fysieke winkels geëxploiteerd, waarvan we uit ervaring weten dat deze gepaard gaan met hoge kosten.

Door ons alleen te specialiseren in online handel, is onze organisatie op een kosteneffectieve manier ingericht, waardoor we andere prijzen kunnen aanbieden dan traditionele handel.